- Koncerty
- terminy koncertów
- galeria zdjęć
- relacje z koncertów
- Wieści
- wieści muzyczne
- kocioł
- dodaj wieść
- Płyty
- recenzje płyt
- zapowiedzi premier
- Wywiady
- wywiady
- Ogłoszenia
- ogłoszenia drobne
- dodaj ogłoszenie
- Zobacz
- wywiady
- forum
- linki
- rekomenduj muzykę
- korozja
- sondy - archiwum
- Redakcja
- o nas
- szukamy pomocników
- reklama
- polityka cookies
- kontakt
- Konto
- zaloguj się
- załóż konto
- po co?
Steven Wilson odwołuje wrześniowe koncerty
Organizator polskiego koncertu Stevena Wilsona przekazał informację, że artysta odwołał wszystkie zaplanowane na wrzesień 2020 roku koncerty. W naszym kraju muzyk miał wystąpić 30 września na warszawskim "Torwarze".
Steven Wilson komentuje: "Z powodu trwających ograniczeń, dotyczących publicznych zgromadzeń i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie fanów, zespołu, ekipy technicznej i wszystkich osób zaangażowanych w organizację koncertu, z wielkim bólem zmuszony jestem odwołać wydarzenia zaplanowane na wrzesień 2020 roku.
Koncerty i tak odbywałyby się na długo przed opóźnioną premierą 'The Future Bites', co byłoby zjawiskiem dość dziwnym, lecz choć można się było spodziewać takiego obrotu spraw, nie kryję mojego wielkiego rozczarowania. Niebawem przekażę Wam uaktualnione plany koncertowe, tymczasem w miejscu zakupu biletów możecie uzyskać wszelkie informacje o zasadach zwrotu środków, które na nie przeznaczyliście".
Steven Wilson promować będzie szósty longplay studyjny w swojej karierze solowej, pt. "The Future Bites". Praca nad materiałem rozpoczęła się w maju 2019 roku. Do produkcji zaangażowany został David Kosten. Premiera płyty planowana jest na rok 2020.
W trakcie swej trwającej trzydzieści lat kariery muzycznej Steven Wilson tworzył między innymi w Porcupine Tree, Blackfield, No-Man, Storm Corrosion i Bass Communion. Wyprodukował i zmiksował także kilkadziesiąt albumów, w tym "Sunsets on Empire" Fisha, "Blackwater Park", "Deliverance" i "Damnation" Opeth czy "We're Here Because We're Here" Anathemy. Był czterokrotnie nominowany do nagrody "Grammy" w kategorii "Dźwięk Przestrzenny", a w 2012 roku brytyjski "Prog Magazine" uhonorował go nagrodą "The Guiding Light".