zaloguj się | nie masz konta?! zarejestruj się! | po co?
rockmetal.pl - rock i metal po polsku sobota, 23 listopada 2024

Trójmiejskie zespoły przeciw złodziejskim sprzedawcom

21.05.2005 09:55  autor: m00n

Oto treść ostrzegawczego apelu przygotowanego przez trójmiejski zespół DeFucto:

"Niniejszy list to apel dla wszystkich klientów 'Classic S.C. Julian Adamowicz i Spółka Sklep Muzyczny', ul. Bohaterów Monte Cassino 2 w Sopocie oraz 'Mega Music Spółka z o.o.', ul. Leśna 15, także w Sopocie. Chcielibyśmy przestrzec przed ewentualnymi zakupami w tych miejscach. Jeśli nie chcecie być tak samo oszukani jak gdańska formacja DeFucto, lepiej trzymać się stamtąd po prostu z daleka! Od dłuższego czasu po Trójmieście krąży opinia o przekrętach, które są udziałem nieuczciwych sprzedawców sklepów muzycznych, jak i serwisów sprzętu muzycznego.

To co wydarzyło się jednak w ostatnim czasie to kolejny tego dowód, który tym razem nie powinien przejść bez echa! W perfidny i w pełni świadomy sposób oszukany został basista DeFucto - Kris. Latem ubiegłego roku zakupił on w w/w sklepie nową kolumnę basową Hartke. Niestety, po kilku miesiącach użytkowania, w ramach gwarancji sprzęt został oddany do naprawy. Najpierw do sklepu, później do współpracującego z nim w/w serwisu. Przyczyną usterki była awaria głośnika, który został wymieniony na 'nowy', co zostało potwierdzone wpisem do karty gwarancyjnej. Jak się po czasie okazało, owy 'nowy' głośnik to zupełnie 'zjechana' sztuka, dwukrotnie klejona i przynajmniej raz przewijana. Co się stało z nowym głośnikiem, który został wpisany w kartę? Każdy już zapewne wie...

Kris nie należy jeszcze do grona muzyków doświadczonych już w takich sprawach i zmuszony jest wierzyć w prawdomówność i uczciwość sprzedawców. Z przykrością trzeba jednak stwierdzić, że ci ostatni potrafią w obrzydliwy sposób to wykorzystać, choćby tak jak w opisanym przypadku. Kiedy poszkodowany próbował wyjaśnić całą sytuację, zbyty został perfidnymi 'uśmieszkami' najpierw w 'Classicu', później w 'Mega Music', gdzie trzykrotnie zmieniona została wersja całego zdarzenia. Na koniec wizyty w tym ostatnim miejscu można było jeszcze usłyszeć, że 'i tak nikt nam nic nie udowodni'.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że to jeden z wielu tego typu przypadków. Tym bardziej powinniśmy się zjednoczyć i złodziejom powiedzieć NIE! Być może kiedy stracą większość klientów zdadzą sobie sprawę, że nie warto kraść i oszukiwać! Oby nie za późno...

Z poważaniem, DeFucto."