- Koncerty
- terminy koncertów
- galeria zdjęć
- relacje z koncertów
- Wieści
- wieści muzyczne
- kocioł
- dodaj wieść
- Płyty
- recenzje płyt
- zapowiedzi premier
- Wywiady
- wywiady
- Ogłoszenia
- ogłoszenia drobne
- dodaj ogłoszenie
- Zobacz
- wywiady
- forum
- linki
- rekomenduj muzykę
- korozja
- sondy - archiwum
- Redakcja
- o nas
- szukamy pomocników
- reklama
- polityka cookies
- kontakt
- Konto
- zaloguj się
- załóż konto
- po co?
recenzja: The Accused "Oh Martha!"
Wystarczy spojrzeć na okładkę, żeby od razu domyśleć się jaką muzykę zawiera "Oh Martha!": brudny punk-core z makabrycznymi tekstami podany z przymrużeniem oka. The Accused wskrzeszają postać Marthy Splatterhead (bohaterki takich płyt jak "Return of Martha Splatterhead" oraz "Martha Splatterhead's Maddest"), co jest pretekstem do wydania pierwszej od kilkunastu lat płyty długogrającej tego zespołu.
"Oh Martha!" to niecałe pół godziny intensywnego łojenia przeplatanego dialogami rodem z horrorów. Od otwierającego płytę "Matha Will" aż po masakryczną przeróbkę "Have You Never Been Mellow?" z repertuaru Olivii Newton-John, The Accused bez wytchnienia zasuwa na najwyższych obrotach. W "Crapassreality" w refrenie wybrzmiewają chórki, a później słychać niby-solówkę na gitarze basowej. W "Hooker Fortified Pork Products" pojawia się interludium z bujającym, trochę sabbathowym riffem. Punkowe skandowanie dominuje w "Life Kills On" i w "NES", a trochę melodyjniej robi się w przeróbce Tank "Filth Hounds of Hades".
Nowa płyta The Accused skierowana jest głównie do fanatyków tego, jakby nie było nieco niszowego gatunku muzyki. Reszta śmiertelników obejdzie się bez znajomości najnowszego wydawnictwa grupy.
Materiały dotyczące zespołu
Najchętniej czytane recenzje
Lubisz tę plytę? Zobacz recenzje
Malefice "Entities"
- autor: Katarzyna "KTM" Bujas
Dismember "The God That Never Was"
- autor: Mrozikos667